mspstar00

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av julia Monegren - 5 juli 2012 09:21

Min dag idag idah ska jag vara med ellhaa!♥

Och vi ska så klart kö msp!♥

man söker många fler vänner tror lite mer en 200!♥ så fråga på!

alla ni på msp älskar er så mkt de är ni som har gjort så jag är i lvl 10 nu det är er jag ska tacka men jag vet nt hur jag ska tacka alla ni har ett så stort hjärta så nt ens jag har ett så stort och omtänksamt hjärta nästan skulle villa vara som er ♥♥♥

det skulle betyda mkt! bara 63.000 fame kvar till next lvl -----> lvl 11!

Länktar ditt! är det ngn som kan hjälpa elr ge ngt från ö-list???

det skulle betyda ass mkt!♥

är baa vip i en vecka så snälla ♥

vill ha sakerna på ö-listen innan vipet tar slut! men inge kommer säkert hjälpa !:(

man får väl nt levl mer nu och inte få några saker från ö-list :(




// love tobias //

Av julia Monegren - 5 juli 2012 09:15

     I ♥ U så mkt! hoppas du alldrig göra slut! det kommer nt jag i alla fal! du är mitt allt keppe!♥

kan du förstå de?♥

Jag skulle nt kunna leva utan dig!♥

då skulle mitt hjärta vara halvt!

DU ÄR MITT 4-EVER ALOVN!  

!♥♥♥♥♥♥


//love tobias //

Presentation


Välkommen!♥ hoppas ni gillar de ni ser xD kom gärna med förslag!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva mer på bloggen elr!?
 fler bilder
 mer täckster
 mer vidio klipp

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vidio's

 

   

Bobblehead Bunny

                                 


Ovido - Quiz & Flashcards